0

מטען סולארי למילוי מצבר הרכב

Posted by ariel on 14/05/2012 in גאדג'טים |

נסעתם לחו"ל לשלושה שבועות, הטיול היה מהנה ועמוס חוויות. עכשיו אתם בדרככם הביתה, אתם לא אוהבים את ההתעסקות עם מוניות ונהגי מוניות. אתם גם לא רוצים להטריח אף אחד לבוא לאסוף אתכם מהנמל. אתם דאגתם לעצמכם מראש. הרכב הפרטי מחכה לכם בשדה התעופה.

אבל רגע, איך תניעו את הרכב? שלושה שבועות ללא התנעה של הרכב, עלולים לגרום להתרוקנות המצבר. רק זה חסר, עכשיו בסוף הטיול. אבל לא, אתם לא מסוג האנשים שאפשר להפתיע אותם. אתם שמכירים את כל הגאדג'טים, דאגתם לעצמכם לפתרון גם לכך.

נכון, אמנם החניתם את הרכב במקום שאינו מוצל לחלוטין אך עשיתם זאת כדי לאפשר למטען הסולארי שהשארתם ברכב, לשמור על המצבר כשהוא טעון.

מדובר במטען סולארי לרכב איכותי, במתח של 12 ווולט, המאוכסן במעין תיק ג'יימס בונד קטן, ומופעל כאשר פותחים את התיק, ומניחים אותו במקום המופנה לשמש (בדרך כלל על הדשבורד).

פעולת הטעינה נעשית על ידי חיבור ישירות למצבר הרכב, או באמצעות שקע המצת. המטען מתאים גם כעזרה ראשונה לרכב שהמצבר שלו התרוקן. במקרה שכזה נדרשות שעתיים של הטענה, שלאחריהן מתאפשרת התנעת הרכב.

שימוש קבוע במטען סולארי, בתקופות בהן לא מתניעים את הרכב, יאריכו את חיי המצבר באופן משמעותי.

המטען מתאים גם לכלי רכב, אשר נהוג להשאירם ללא התנעה במשך תקופות ארוכות כגון: טרקטורונים, אופנועי ים, סירות ועוד.

כשתסיימו את הטיול ללא תקלות, ותגיעו הביתה עם הרכב, אל תשכחו לבקר באתר גאדג'טלנד, שם קניתם את הגאדג'ט המדהים. אתם תמצאו שם עוד דברים מעניינים ושימושיים ולא רק גאדג'טים לרכב.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © 2012-2024 seo-tochen סאו-תוכן All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.