1

כרית אורתופדית או כרית אורטופדית התלבטות של מקדם אתרים

Posted by ariel on 06/03/2012 in קידום אתרים |

פנה אליי אחד מלקוחותיי המתמחה בשיווק כריות אורתופדיות והתעניין כיצד לכתוב את שם המוצר באתר בכדי להשיג את החשיפה המרבית.

הספק שהתעורר אצלו, נבע מהעובדה שמצד אחד, על פי החיפושים בגוגל כמות החיפושים העיקרית מתבצעת לפי מילת מפתח "כרית אורטופדית" באות טי"ת, ומצד שני בדיקת איות ודקדוק בוורד, מעלה שיש לכתוב "כרית אורתופדית" באות תי"ו.

ללקוח מוצרים רבים בתחום האורתופדיה, והם ממותגים בשמות הבאים: כרית אורתופדית איטליה, כרית אורתופדית ניו-זילנד, כרית אורתופדית ג'מייקה, כרית אורתופדית מקסיקו, ועוד. מובן שבמצב כזה הלקוח צריך לתת ביטוי באתר גם למילים כרית אורטופדית איטליה, כרית אורטופדית ניו-זילנד, כרית אורטופדית ג'מייקה, כרית אורטופדית מקסיקו, וכך גם לשאר שמות המותגים.

לכותרת של עמוד המוצר חשיבות רבה בקידום האתר. גם כאן נשאלת השאלה, מה נרשום בכותרת האם כרית אורתופדית הוואי או אולי כרית אורטופדית הוואי?

התשובה היא שבכותרת צריך לחלק בין הכותרת המופיעה בדף המוצר לבין הכותרת המשמשת לקידום – Seo. בראשונה, נבחר לשים את השם באות טי"ת, שכן כך נרשמים מרבית החיפושים בגוגל. בשנייה נוכל לשים את שתי האופציות, כדי לאסוף לאתר שלנו את כל קשת החיפושים.

לסיכום, כאשר אנו עוסקים בקידום אתרים, אסור לנו להיות כבולים לכללי הדקדוק העברי, ולכן נרשום גם כרית אורתופדית ילדים (מיני כרית), וגם כרית אורטופדית ילדים (מיני כרית).

תגיות: , ,

1 Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © 2012-2024 seo-tochen סאו-תוכן All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.