0

מאתר מזוודות אלקטרוני

Posted by ariel on 27/02/2012 in גאדג'טים |

אני אוהב גאדג'טים. כל האביזרים הקטנים האלה, שמותקן בהם איזה פטנט מדהים ופשוט, רעיון שאני בעצמי הייתי יכול לחשוב עליו, אבל לא, כל אלה שובים את ליבי.

לאחרונה כשנסעתי לחו"ל, נתקלתי בגאדג'ט חמוד, פשוט, ומעניין ששבה את ליבי.

היה זה כאשר טסתי להולנד לשבוע מעניין והזוי. הדרך הלוך התנהלה באופן רגיל לחלוטין, עברנו בנתב"ג את בדיקת הכבודה, קציני הביטחון היו מהירים ויעילים, עד מהרה סיימנו את הבדיקה, וישבנו במטוס מוכנים להמראה.

חווית הנסיעה והשהייה באמסטרדם, הם חומר לפוסט אחר, ולא נתעכב על כך עכשיו. אני רוצה לספר דווקא על החוויה בשדה התעופה בעת החזרה הביתה.

נחתנו בבן גוריון בשעות אחה"צ המוקדמות של יום חמישי.  עקב הטיסות הרבות שנחתו בשעה זאת השדה היה עמוס בנוסעים, שעמדו במתח סביב מסוע הכבודה. המזוודות נעו על המסלול, והנוסעים הביטו מחכים לקלוט בעיניהם את המזוודות שלהם.

הן נעו בהמוניהם, בשלל צבעים, רכות, קשוחות, עם גלגלים ובלי, פה ושם נראו מזוודות שנפתחו לצורך בדיקה, ועכשיו הן קשורות  עם רצועות מהודקות לבל יפלו מהם החפצים.

חיכיתי זמן רב, המזוודות שלי לא הגיעו, ואז ראיתי אותם לידי, היו אלו שני גברים גבוהים לבושים בחליפות כהות. בידם הם אחזו מכשיר קטן בגודל של mp3, המכשיר השמיע קול צפצוף חד וקצר, האנשים הרימו כל אחד מזוודה מהמסוע, והחלו להתרחק מהמקום.

אני שמזוודותיי טרם הגיעו, הסתכלתי על המתרחש פעור פה. רצתי אחרי שני הברנשים, וכשאני מתנשף שאלתי אותם, מהו המכשיר הזה.

זהו מאתר מזוודות אלקטרוני, הייתה התשובה.

מדובר באביזר המורכב משני רכיבים קטנים וקלים. את האחד מצמידים לדופן החיצוני של המזוודה בטרם צאתנו לדרך, ואילו את השני משחילים על מחזיק המפתחות שבכיס. בעזרת תדר רדיו ייחודי, איתר הרכיב שבמחזיק המפתחות, את המזוודה, ציפצף והיבהב, וכך מצאו האנשים את מזוודותיהם חיש מהר והמשיכו לדרכם.

אני נשארתי עוד זמן רב בשדה, וכשסוף סוף מצאתי את המזוודות החלטתי מחר על הבוקר אני נכנס לאתר גאדג'טלנד, ומזמין עבור כל אחד מבני משפחתי מאתר מזוודות.

דירוג מאמר: מאמר ייחודי

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Copyright © 2012-2024 seo-tochen סאו-תוכן All rights reserved.
This site is using the Desk Mess Mirrored theme, v2.5, from BuyNowShop.com.